Γνωρίζοντας, ότι η σχολική μελέτη των παιδιών ήταν πάντα μια δύσκολη υπόθεση για τα παιδιά και ακόμη πιο δύσκολη και αγχωτική για τους γονείς, στο Λόγος και Πράξις λειτουργεί ειδικό τμήμα σχολικής μελέτης, στο οποίο τα παιδιά του δημοτικού, μπορούν, μαζί με το έμπειρο και επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό μας, να μελετούν σωστά, αποδοτικά και γρήγορα όλα τα σχολικά μαθήματα της επόμενης μέρας.

Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να λύνουν τυχόν απορίες τους, να καλύπτουν κενά που ίσως τους έχουν δημιουργηθεί, να βελτιώνουν την επίδοσή τους σε μαθήματα στα οποία δυσκολεύονται και φυσικά να κατακτήσουν ένα σωστό τρόπο διαβάσματος, ο οποίος θα τους ακολουθεί σε όλη τους τη ζωή και θα μετατρέψει το άγχος της μελέτης σε μια ευχάριστη περιπέτεια.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται 3 ή 4 φορές ανά εβδομάδα σε ομάδες των 2 ή 3 παιδιών ανάλογα με την ηλικία και τις ανάγκες. Θεωρούμε επίσης ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και άλλες διαταραχές που εμποδίζουν τις διαδικασίες της μάθησης, καθώς ειδικοί παιδαγωγοί οργανώνουν τη μελέτη των παιδιών.

Στόχος μας είναι τα παιδιά να μελετούν σε ένα ευχάριστο περιβάλλον τα μαθήματα της επόμενης μέρας, να φεύγουν από εμάς πλήρως προετοιμασμένα και παράλληλα να τους μένει χρόνος για τις υπόλοιπες δραστηριότητές τους. Έτσι, τα παιδιά δε διαταράσσονται από το καθημερινό άγχος, τις φωνές και τους καβγάδες.

«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει!»

Το πρόγραμμα σχολικής μελέτης απευθύνεται σε:

  • Γονείς που δυσκολεύονται να πειθαρχήσουν και να οριοθετήσουν τα παιδιά τους την ώρα της μελέτης
  • Γονείς που οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις δε τους επιτρέπουν να ασχοληθούν όσο θα ήθελαν με την καθημερινή προετοιμασία των παιδιών τους για το σχολείο
  • Γονείς που επιθυμούν να μελετούν τα παιδιά τους σε ένα ευχάριστο περιβάλλον υπό την εποπτεία εξειδικευμένων παιδαγωγών
  • Γονείς που θέλουν να μπουν οι σωστές βάσεις ώστε τα παιδιά να κατορθώσουν να διαβάζουν μόνα τους αποτελεσματικά.
  • Σε παιδιά που διαβάζουν αρκετές ώρες χωρίς όμως το διάβασμα να είναι ποιοτικό και αποδοτικό.
  • Σε παιδιά με χαμηλή επίδοση
  • Σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία
  • Σε παιδιά με δυσκολίες της προσοχής (ΔΕΠ-Υ)
  • Σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
  • Σε παιδιά με δυσκολίες συμπεριφοράς